به دنیای زنبورعسل و زندگی سالم خوش آمدید، مفتخریم که بهترین و عالی ترین و طبیعی ترین ماده غذایی و دارویی دنیا را تقدیم شما می کنیم ...

درباره ما

فروشگاه تخصصی عسل اصغرپور

فروشگاه تخصصی خرید عسل در تبریز

امتیاز این سایت متعلق به اینجانب جواد اصغرپور کارشناس زنبورداری (پرورش ملکه و تولید زهر زنبور عسل  ) وفرآورده های زنبور عسل  .زنبوردار .محقق و پژوهشگر صنعت زنبورداری .بنیانگذار رشته تخصصی استحصال زهر زنبور عسل در ایران .مخترع .مدرس . تولید کننده و عرضه کننده تمامی فرآورده های زنبور عسل دراستان آذربایجان شرقی (تبریز) می باشد.

بورس عسل اصغرپور  فعالیت رسمی خود را با  نام تجاری ثبت شده عسل اصغرپور از سال ۹۳ آغاز کرد و با داشتن سابقه بیش از ۲۰سال فعالیت در صنعت زنبورداری و با ارائه طرح ها و مقاله های داخلی و خارجی و شرکت در سمینارهاو کنگره ها.وجشنواره های تخصصی زنبور عسل سعی داشته همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارد  .تا با داشتن اطلاعات به روز و نوین بتواند دین خورد را به این صنعت مقدس و ملت شریف ایران ادا نماید .

هدف از تاسیس مرکز تخصصی زنبور عسل اصغرپور در استان آذربایجان شرقی و ایجاد این سایت خدمت رسانی واشتراک بس ناچیز اطلاعات به دوستداران وعلاقمندان  , زنبورداران عزیز و اقشار عموم جامعه برای بالا بردن سطح اطلاعات  و همچنین رساندن محصولات سالم با کیفیت و ارگانیک به دست جویندگان واقعی آن می باشد تا طعم واقعی عسلها; این معجزه طبیعت و نعمت ارزشمند خداوند را بچشند و از فواید آن بهره بجویند .

در چنین آشفته بازاری پیدا کردن عسلهایی که واقعا سالم و خالص باشد کار دشواریست از طرف دیگر دسترسی به تمامی فرآورده ها ی زنبور از جمله:  عسل . ژل رویال . گرده . بره موم .زهر زنبور عسل  و غیره .. .. در یک جا از آن دشوارتر . و  به علت نبود مراکز مطمئن که تخصص لازمه را در عرضه این فرآورده ها ی دارویی داشته باشند  ما را برآن داشت که با توکل بر خدا و تاسیس این مرکز و با داشتن تخصص لازمه در این رشته ,تمامی تولیدات این موجود شگفت انگیز و پر تلاش  را بدون واسطه وبا آنالیز آن در آزمایشگاه های معتبر صنایع غذایی , با رعایت استاندارد های جهانی, و با فرآوری اصولی و کاملا بهداشتی , این فرآورده ها ی دارویی و مفید را به دست جویندگان واقعی آن برسانیم و طعم واقعی این محصولات  شفابخش و معجزه آسا را به مردم عزیزمان بشناسانیم و با اشتراک اطلاعات با مردم عزیزمان آنها را در بیشتر و بهتر شناختن این فرآورده ها دارویی و حیات بخش یاری رسانیم  .  

مفتخریم که توانسته ایم  با حضور چندین ساله خود دراین عرصه و با داشتن بالاترین رضایت مشتری در استان و سراسر ایران سهمی در بیشتر شناساندن و رساندن تولیدات واقعی این موجود شگفت انگیز و بی نظیر به دست دوستداران و علاقمندان آن داشته باشیم و همچنین نقشی را در سلامتی و توسعه کشور عزیزمان ایفا کنیم .

ما با افتخار اعلام و تضمین مینمائیم که تمامی محصولات ما با برند عسل اصغرپور و هزارو یک گل آنالیز شده و دارای برگ آنالیز کنترل کیفی و دارای شناسنامه اصالت کالا و به صورت تضمینی و با بالاترین کیفیت می باشد.

امید است با استفاده و تغذیه مداوم از تولیدات این داروسازان بالدار کوچک سلامتی و طول عمرو سلامتی حاصل گردد.

 باتشکر:  (مدیریت بورس عسل اصغرپور) 

  

شما میتوانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

در رابطه با فرآورده های زنبور عسل و صنعت زنبورداری با ما از طریق

ایمیل asalavrin@yahoo.com 

              ویا با شماره تلفنهای  ۰۹۱۴۹۶۱۸۵۱۲ –۰۴۱۳۳۳۵۲۴۰۷ در ساعات کاری فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

بزرگترین تبلیغ ما اعتماد و رضایت شماست

 

پشتیبانی آنلاین واتساپ